O nás – Economservis Pösinger | Účetní kancelář Plzeň

Našich služeb dlouhodobě využívá více než 95 firem z celé České republiky, jak fyzických osob, tak korporací – firem zapsaných v obchodním rejstříku (s.r.o., a.s., VOS, zapsané spolky a SVJ).

Každoročně zpracováváme více než 650 daňových přiznání, a to jak k dani z příjmu fyzických osob (podnikatelů i zaměstnanců, kteří mají příjmy jiné než ze zaměstnání nebo uplatňují některou z odečitatelných položek, jako jsou penzijní a životní pojištění, úvěr na řešení bytové situace – hypoteční úvěr nebo úvěr ze stavební spořitelny), tak i daňová přiznání právnických osob, včetně zapsaných spolků a SVJ (společenství vlastníků jednotek).

U fyzických osob se jedná jak o malé podnikatele (OSVČ), tak o zaměstnance, různé poplatníky, kteří pracovali na DPP (dohoda o provedení práce), DPČ (dohoda o pracovní činnosti) nebo osoby, které byly zaměstnány na hlavní pracovní poměr


Poskytujeme komplexní vedení účetnictví a daňové evidence, včetně mezd a daňového poradenství.
U nás máte vše pod jednou střechou – od každodenní administrativy až po strategické finanční řízení.

Spolupracujeme s malými, středními i většími společnostmi, kterým zajišťujeme stabilní a odborné zázemí. V případě expanze pružně reagujeme na vaše potřeby a kapacitu vždy přizpůsobíme tak, aby byla zaručena kvalita a přesnost zpracování.

Máme bohaté zkušenosti napříč obory podnikání – od gastronomie, stavebnictví, farmacie a lékařských praxí až po večerky, prodejny s drahými kovy, taxislužby, e-shopy a mnoho dalších.



O firmě ECONOMSERVIS PÖSINGER

Firma byla založena 1. února 1990 jako fyzická osoba Ivan Pösinger – Economservis, následně došlo k transformaci na společnost s ručením omezeným Economservis Pösinger s.r.o.

Působíme na celém území ČR a poskytujeme účetní služby také firmám z Německa (SRN) a Rakouska (RFR). Nabízíme komplexní služby v oblasti vedení účetnictví, daňové evidence, personalistiky a daňového poradenství.


> 95 klientů; > 650 daňových přiznání

Pokud uvažujete o změně účetní, nebo nejste spokojeni s dosavadními službami, nabízíme vám možnost nezávazné konzultace. Nebojte se udělat krok vpřed, věřte, že budete příjemně překvapeni, jak efektivně může být optimalizován váš daňový základ v souladu se zákony a ve váš prospěch.


Aby se klienti mohli zaměřit na svůj business

Nemáte-li čas osobně navštívit účetního, není to problém. Po vzájemné domluvě vám rádi přijedeme pro doklady, nebo si domluvíme individuální způsob předání účetních dokladů a podkladů ke zpracování, ať už se jedná o účetnictví, včetně mzdové a personální agendy, nebo daně z příjmu a ostatní daně.