Páteční Snídaně s Economservis v Plzni
Start dne s čísly, které dávají smysl
"Pomáháme firmám, živnostníkům a zaměstnancům s účetnictvím a daněmi v Plzni, v Šumperku nebo ONLINE."
#1 - pátek 16. května 2025 v Plzni
Kancelář v Plzni, Klatovská třída 354/32

Snídaně s Economservis Plzeň
Přijďte nastartovat den a na 1 hodinu spojit příjemné s užitečným. Navázat kontakty a poslechnout si konkrétní tipy z praxe, jak např. ušetřit na daních.
Neformální, ale hodnotné setkání pro podnikatele, jako jste vy.
📅 Kdy: pátek, 16. května 2025
🕗 Čas: 8:00 – 9:00
📍 Kde: Kancelář v Plzni, Klatovská tř. 354/32
Příspěvek na téma:
Účetnictví není jen o házení dokladů do účetního softwaru. 7 nejčastějších chyb účetních."
Dělá Váš/Vaše účetní 100% práci, jak fungovat správně?"
Ukážeme, že to tak být opravdu nemusí. Přijďte se přesvědčit.
Pro koho je snídaně užitečná?
Pro malé a střední podniky: od 5, 10 až po 20 zaměstnanců, středně veliká s.r.o. / a.s. do obratu cca 100 mil. Kč. Ale může být i Vám!
☕ Program
Od 7.45 prezentace, v 8:00 začínáme
8:00 - Káva, snídaně, představení
8:20 - Téma: "Účetnictví není jen o házení dokladů do účetního softwaru: 7 nejčastějších chyb účetních."
9:00 - Můžete plynule pokračovat do práce nebo zůstat na individuální konzultaci.
#1 - Jedná se o první setkání při příležitosti nové kanceláře v Plzni. Pro účastníky je první setkání zdarma.
Počet míst: max. 8 účastníků.
Prosíme o registrace přes registrační formulář nebo na email: economservis-plzen@seznam.cz
Registrační formulář
Místo setkání
Kanceláře v Plzni na Klatovské. Dostupnost MHD - tramvaj č. 4. Parkovat můžete v přilehlých ulicích.
Registrace
Registrace na setkání v pátek 16. května 2025 v Plzni. Počet míst je omezený na 8 účastníků.
Otázky a odpovědi
1. Proč bych měl na snídani dorazit?
2. Místo setkání
Kanceláře v Plzni na Klatovské. Dostupnost MHD - tramvaj č. 4. Parkovat můžete v přilehlých ulicích.
Adresa: Klatovská tř. 354/32, Plzeň (vchod z ulice Nerudova)
3. Kolik akce stojí?
Jedná se nyní o první snídani, kterou pořádáme bezplatně,včetně kávy a drobného občerstvení. Je však nutná registrace z důvodu omezené kapacity. Další termíny budou již zpoplatněny částkou 200 Kč s DPH.
4. Pro koho je určeno?
Je vhodné pro všechny podnikatele, kteří hledají možnosti, jak optimálně nastavit své podnikání z pohledu daní, nákladů a účetnictví.
Doporučeno především pro majitele menších a středních firem – obvykle do 25 zaměstnanců a s obratem do 100 milionů Kč ročně. Ale vítán je každý, kdo se chce inspirovat a podnikat efektivněji.
5. Jsem drobný podnikatel a zajímají mě daná témata, mohu se také zúčastnit?
Ano, určitě! I pokud nemáte zaměstnance nebo jste OSVČ, ale řešíte podobné výzvy jako menší firmy (např. daně, efektivita, růst), jste vítán. Setkání je určeno pro aktivní podnikatele.
6. Mohu vzít s sebou kolegu / kolegyni?
Místa jsou omezená (max. 8), takže doporučujeme registrovat každého účastníka zvlášť, pokud je místo ještě volné.
7. Musím na setkání něco přinést?
8. Co je cílem snídaně?
Při příležitosti otevření naší nové kanceláře jsme se rozhodli uspořádat sérii neformálních snídaňových setkání pro podnikatele, kteří chtějí mít ve svých číslech jasno. Během jedné hodiny u kávy sdílíme zkušenosti z praxe, konkrétní příklady daňových úspor a dáváme prostor k otevřené diskusi.
Chceme ukázat, že účetnictví může být srozumitelné, praktické – a dokonce i užitečné dřív, než se rozhodnete s námi spolupracovat. Na každé snídani se věnujeme konkrétnímu tématu z praxe, díky kterému si vždy odnesete něco nového, co můžete ihned využít ve svém podnikání.